سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گلخانه ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍اپارتمانی

با پیشرفت روزافزون صنعت طراحی و دکوراسیون و گامهای مهمی که در جهت راحتی بشر برداشته شده امروزه داشتن یک گلخانه در محیط کوچک اپارتمان به هیچ وجه سخت نیست و با کمترین هزینه میتوان به این امر مهم دست یافت.

به سختی میتوان نیاز روح به زیبایی و ارامش گیاهان را انکار کرد به ویژه در شرایط کنونی شهرها که الودگی صوتی و الودگی هوا ازاردهنده ترین فاکتورهای روزمره میباشند. 

برای ساخت یک گلخانه در محیط اپارتمان البته که باید سراغ بالکن رفت جایی که معمولا از کاربردش غافل بوده ایم و تبدیل به یک انباری شده است،برای این کار چند روش وجود دارد  مثلا حفاظهای حصیری که هرچند زیبای موقت دارند اما در شرایط اب و هوایی به مرور زمان کاملا پوسیده میشوند و عایق نیستند.روش بعدی استفاده از پارچه میباشد که مانع تابش مستقیم نور به گیاه شده و دوام چندانی در هوای بیرون نخواهد داشت و هزینه تعویض را به شما تحمیل خواهد کرد. استفاده از طلق های شیشه ای هم یک روش نه چندان محبوب است اما بهترین راه چیست؟

بهترین روش برای ساخت یک گلخه ی زیبا و مجهز و با دوام و مقرون به صرفه استفاده از بالکن شیشه ای میباشد اگر برایتان مبهم است که چگونه میتوان اطلاعات بیشتری از این سیستم به دست اورد؟ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید:

 

- چگونه نور به گیاه میرسد؟ شیشه جسم شفاف میباشد و نور از ان به راحتی عبور میکند.

- چگونه هوا به گیاه میرسد؟ این سیستم بصورت تاشو بازوبسته میشود و شما به راحتی میتوانید یک بخش از ان را بصورت تاشو باز کنید تا هوا به جریان در بیاید البته باز کردن تمام درها نیز ممکن است.

- اگر بشکند چه میشود؟در این سیستم از شیشه سکوریت( نشکن) استفاده میشود و احتمال شکستن ان وجود ندارد.

- تمیز کردنش چگونه ممکن است؟ همانطور که اشاره شد این سیستم بصورت تاشو باز و بسته میشود و این امر به نظافت  دو طرفه خیلی آسان آن کمک میکند.

- با گرد و غبار بیرون چه کنیم؟ نگران نباشید این سیستم عایق انرژی و صدا میباد و قطعا ذرات غبار امکان عبور نخواهند داشت.

وب سایت ونوس جام www.venusjam.com