سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیشه سکوریت چیست؟

شیشه سکوریت نامی اشنا برای همه ماست و بارها در دیوار نوشته های تبلیغاتی و یا در تبلیغات مختلف نام ان را شنیده ایم اما شاید هرگز کسی به ما توضیح نداده که شیشه سکوریت چیست؟چه تفاوت با شیشه های معمولی دارد؟

از کودکی یاد گرفته ایم که بیشتر مراقب وسیله های شیشیه ای باشیم و شیشه همیشه تصویری از شکستگی و یک شئ تیز در ذهن ما متبادر میکرده اما امروزه آن تصویر تا حد زیادی مخدوش شده است ؛شیشه سکوریت نوعی از شیشه میباشد با مقاومتی حدود هفت برابر شیشه معمولی!!!

شیشه معمولی در برابر حرارت فقط تا دمای 60درجه مقاومت دارد اما در شیشه سکوریت این مقاومت تا دمای 300 درجه افزایش میابد ؛این تفاوت از نحوه تولید نشأت میگیرد که در این فرایند شیشه های معمولی در کوره های مخصوص به دمای بسیار بالا رسیده و سپس به سرعت توسط فشار هوای بالا خنک میشود و چیزی که بیرون می آید شیشه سکوریت است.

این شیشه ها اگر طی یک حادثه ی بسیار کم احتمال بشکند هیچ خطری برای شما نخواهد داشت چون هرگز حالت تیز و شمشیری به خود نمیگیرد و در واقع ذرات آن اصلا از هم جدا نمیشوند و پودری به هم چسبید از آن به جا میماند و این همان چیزی است که نگرانی ما را رفع میکند .

اما در کجا میتوان از این شیشه استفاده کرد؟

http://venusjam.com/category/%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa/